چند درصد دخترا آدم هستند سایت جهانی باکس 14 سایت جهانی باکس 14 سایت جهانی باکس 14 کسب درامد از طریق پاپ اپ
یک باکس
چند درصد دخترا آدم هستند

مروز می خواستم راجع به دوست دخترای خودم بگم بخونید تا بدونید

من اسم هر کدومشونو مینویسم جلوش هم توضیحات درباره ی هرکدوم

عسل:دکترای دروغگویی وخالیبندی داره کارش دروغ گفتنه واسه اینکه بتونه با یه پسر دوست شه ازهر دروغ وجنگولک بازیی دریغ نمیکنه خودشو آخرمسلمون و بچه مثبت میدونه

مهسا:فقط منتظره یه پسر(فرشته ی نجات) بهش زنگ بزنه وباهاش دوست شه البته یه خاصیت داره که چون این وبلاگ(آنتی دخترها) یه وبلاگ عاری از هرگونه بحس غیر اخلاقیه از گفتنش معذورم.(ببخشید) ولی آخرا خوب خرش کردم گفتم یه پسررو سرکار بذاره(تلفنی) پسره خودم بودم با دوستم اینقد خندیم آخر هم بحش گفتم گریش در اومد(ضااااااااااایع شده بود)

شیما:(ویزگیهای عسل+) یه خودخواه به تمام معنا که خیلی هم بی فرهنگ بود ولی خودشو ننه ی فرهنگ میدونست فکرمیکرد خیلی ارزش داره ناز میکرد مثل این گربه های خونگی(گربه صفت)

ملیکا:یه دخترساده که زود گول میخورد عاشق پسراست اولش مثبت بود دختر خوبی بود ولی کم کم... بیچاره دیونه بود زود عاشق می شد آخرش نخواستمش دیونه تر شد

هیسا:دختر شاد وباهالی بود هرچی بود راستشو بهم میگفت ولی ...(ای خداااااااا چرامن باید مودب باشم)از آب دراومد البته حق داشت چون خارجی بود (فرهنگش بود دیگه) از دخترای ایرانی بدش میومد(مثل سگ)

رباب:دختر خوب وراستگویی بود حس کردم واقا" دوسم داره منو برا خودم می خواست

ویدا:این از اون دخترایی بود که باید بهش میگفتیم دوخر چون خیلی خر بود خود خواه- اسکل دروغگو البته فکر نکنم دختر بوده شاید زن بوده چون تنها کسی بود که ندیدمش وتستش نکردم بهش نمیومد آدم درستی باشه خیلی فک میزد خیلی هم خسیس وگدا بود

دخترا مثل سیمکارت اعتبار ی هستن که از هر 10000000000000000000تا رمز شارژ یکیشون درست از آب در میاد ولی قبل از اون سیمکارتت می سوزه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : رضا و احسان